Enterprise Resource Planning | Soluția ta pentru gestionarea stocurilor și relațiilor cu clienții

distributie-icon

Distribuție

 

Este un soft Enterprise Resource Planning, cu o bază extrem de complexă, care permite gestionarea sitemului de distribuție. Softul gestionează întregul proces de emitere a documentelor necesare: avize, facturi, chitanțe, note de recepție etc. Hydra Distribution te ajută să ții evidența a tot ceea ce înseamnă procesul economic al afacerii tale.

Softul acoperă toate necesitățile în ce privește gestiunea stocurilor și relațiile cu clienții. Se adresează companiilor mici și mari care au nevoie de soluții „all inclusive” pentru gestiune, din punct de vedere al managementului operațiunilor comerciale, precum planificarea și monitorizarea proceselor.

De asemenea, sistemul include comenzile făcute de către agenți prin intermediul terminalelor mobile POS sau al aplicațiilor pentru mobil. Permite atașarea caselor de marcat și a cititoarelor de coduri de bare, pentru servicii complete de gestiune.

Gestiune Aprovizionare
gestionează stocurile, produsele și furnizorii emite bon de comandă furnizorilor
ține cont de puncte de lucru, departamente și divizii înregistrează facturi
controlează gestionarea prin transfer dintr-o divizie în alta realizează recepția mărfii
citește coduri de bare planifică automat comenzile
te avertizează atunci când stocul ajunge la un anumit nivel
 
Desfacere Planificator de vânzare
recepționează bonurile de comandă direct de la client sau agent planifică vânzările în funcție de situația stocurilor
emite factură, bon fiscal, chitanță și aviz de însoțire a mărfii realizează pachete promoționale, target de vânzări și bonusuri de succes
generează documentele necesare printr-un click
setează discounturi în funcție de diverși parametri, precum modalități de plată, volum, regiune, divizie etc.
permite blocarea clienților pe motiv de neplată
limitează agenții la volumele de vânzări sau comenzi
 
Grupuri definibile Rapoarte
definește grupuri de agenți sau divizii urmărește situațiile de plată ale furnizorilor
le grupează pe regiuni geografice urmărește situațiile de încasare ale clienților
permite gestionarea de produse, furnizori sau clienți creează situații și rapoarte pe puncte de lucru, divizii, departamente, regiuni și celelalte grupuri predefinite
urmărește fluxul monetar pe diferite perioade de timp
planifică plățile sau încasările în funcție de fluxul monetar
 
Extra
urmărește consumul de resurse din parcul auto
gestionează costurile reparațiilor și ale carburantului
oferă posibilitatea luării deciziilor în urma acestor gestiuni
Servicii Basic Premium Business
Modul Gestiune Inclus Inclus Inclus
Modul Vânzare Inclus Inclus Inclus
Modul Planificare Inclus Inclus Inclus
Kit instalare server Inclus Inclus Inclus
Kit instalare POS Inclus Inclus Inclus
Manual utilizare Inclus Inclus Inclus
Suport Contra cost 10 ore/ prima lună 10 ore/ prima lună
Customizări Contra cost Contra cost 10 ore
Update-uri Contra cost Inclus în cadrul aceleiași versiuni Inclus în cadrul aceleiași versiuni
Instalare la sediul clientului pentru Mureș Gratuit, în rest chetuieli deplasare + manoperă Gratuit Gratuit
Instalare la sediul clientului Contra cost Via internet gratuit, în rest chetuieli deplasare + manoperă Via internet gratuit, în rest chetuieli deplasare + manoperă
Setup rețea Contra cost Gratuit – via internet Via internet
Consultanță Contra cost Contra cost Inclus
Import baze de date Contra cost Contra cost 10 ore
Preț 1999 RON +TVA 2999 RON +TVA 3999 RON + TVA
Comandă acum Comandă acum Comandă acum

Pentru servicii conexe, API-uri, integrare cu alte softuri, vă rugăm să ne contactați.